§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Sprememba - Odpoved rezervacije

Informacije o odpovedi - spremembi rezervacije - flixbus
Prestavi rezervacijo ali odpovej svojo vozovnico neposredno na naši spletni strani.

Sprememba rezervacije

  • Vse do 15 minut pred načrtovanim odhodom
  • Prispevek za storniranje na preknjiženo vožnjo in potnika
  • Preko spleta ali osebno v trgovini ali pri partnerski agenciji
Kupi FlixBus avtobusne vozovnice na enem od naših prodajnih mest

Sprememba podatkov o potniku

  • Telefonska številka: brezplačno
  • Ime: brezplačno, razen če se je izlet podražil
Zabeleži si vsak svoj izlet v aplikacijo FlixBus

Odpoved rezervacije

  • Za posamezni bon v višini cene za potovanje minus prispevek za storniranje na preknjiženo vožnjo in potnika.
  • Preko spleta ali osebno v trgovini ali pri partnerski agenciji

Odpri okno o Spremembi - Odpovedi rezervacije

Do kdaj lahko spremenim ali odpovem svoj izlet?

Svojo rezervacijo lahko pri nas spremeniš ali odpoveš vse do 15 minut pred samim odhodom preko spleta ali na katerem koli od naših prodajnih mest.

Kako lahko spremenim podatke o potniku?

Po zaključku rezervacije lahko na našem portalu za spremembo rezervacij brezplačno posodobiš svojo telefonsko številko. 
Če želiš spremeniti ime potnika, to lahko ravno tako storiš brezplačno, vendar pa boš moral/-a v primeru, da se je izlet v tem času podražil, doplačati razliko.
V obeh primerih ti bomo poslali potrdilo o novi rezervaciji, vključno s številko nove rezervacije.

Kako lahko prestavim svoj izlet?

Če želiš prestaviti svoj izlet, sledi naslednjim korakom:
Preveri, če je želeni izlet na voljo.
Odpovej prejšnjo rezervacijo  in poslali ti bomo kupon, ki ga boš lahko unovčil/-a ob novi rezervaciji.
Rezerviraj nov izlet in pri tem uporabi prejeti kupon. Nato ti bomo poslali potrdilo in številko nove rezervacije. Če je cena tvoje nove rezervacije višja od vrednosti kupona, boš moral/-a doplačati razliko.
Prosimo, upoštevaj, da za vsak postopek stornacije plačaš prispevekna potnika in vožnjo
Ti stroški bodo prikazani v postopku odpovedi.

Kako lahko odpovem svojo rezervacijo?

Na naši spletni strani pod „Spremeni/storniraj rezervacijo“ ali na naših prodajnih mestih/v potovalnih agencijah lahko spodaj naštete spremembe opravljaš do 15 minut pred odhodom in nato prejmeš bon z vrednostjo tvoje prvotne rezervacije, z odšteto provizijo stornacije na potnika in vožnjo.
Provizija se vam pokaže med postopkom stornacije.
Kupon velja 12 mesecev in ga lahko uporabiš večkrat, dokler ne porabiš vsega zneska. 

Ti s tem nismo odgovorili na tvoje vprašanje? Preveri našo stran s Pogosto zastavljenimi vprašanji (FAQ ) ali se obrni na našo službo za podporo za strankam.