
Če imaš težave pri dostopanju do tega spletnega mesta, te prosimo, da nas pokličeš na +49 (0)30 300 137 300 ali prek aplikacije Pomočnik Google FlixBus.
Vozovnico si lahko rezerviraš na različne načine. Rezervacija vozovnic pa ni mogoča samo na naši spletni strani, temveč tudi preko naše aplikacije FlixBus, v naših prodajalnah FlixShops ter pri uradnih prodajalcih vozovnic.
Moraš spremeniti ali odpovedati svoj izlet? To lahko storiš neposredno na naši spletni strani vse do 15 minut pred odhodom.
Pri nas ti omogočamo, da si poiščeš in rezerviraš sedež še pred svojim avtobusnim izletom. Preveri, kako si lahko rezerviraš sedež ali spremeniš svojo rezervacijo.
Na izlet s FlixBusom lahko pripelješ tudi svoje kolo. Pridobi več informacij o pogojih za prevoz koles.
Imaš vprašanje glede svoje rezervacije ali izleta s FlixBusom? Tukaj boš našel/-la odgovore na najpogostejša vprašanja in kontaktne informacije o naši službi za podporo strankam.
Ne želiš zgrešiti nobene naše nove povezave, natečaja in eksluzivne ponudbe? Prijavi se na prejemanje brezplačnih FlixBusovih novic!
Ali greš do svoje naslednje destinacije z letalom? Oglej si celoten seznam postaj na letališčih v naši mreži in nam dovoli, da te odpeljemo do tvoje naslednje dogodivščine.