O podjetju Flix

Prizadevamo si zagotavljati trajnostna in cenovno dostopna potovanja za vse

Hitra predstavitev podjetja Flix

Flix je vodilno globalno potovalno-tehnološko podjetje, ki je od ustanovitve s svojimi blagovnimi znamkami FlixBus, FlixTrain, Greyhound in Kâmil Koç zagotovilo trajnostne in cenovno ugodne potovalne rešitve več kot 400 milijonom potnikov v več kot 40 državah in na 4 celinah. Podjetje Flix, ki je bilo ustanovljeno leta 2013, je s poslovnim modelom, ki ne potrebuje veliko sredstev, ter inovativno tehnološko platformo za potnike in partnerje hitro doseglo vodilne položaje na trgih za avtobusne prevoze na dolge razdalje v Evropi, Severni Ameriki in Turčiji, hitro pa se širi tudi v Južno Ameriko in Azijo. Usmerja se na naraščajoči trg avtobusnih in železniških prevozov na dolge razdalje, njegovo delovanje pa temelji na vse večji ozaveščenosti o okolju v družbi. Prizadeva si, da bi do leta 2040 v Evropi in do leta 2050 po svetu postalo ogljično nevtralno podjetje. Da bi ocenili napredek v znanstveno priznanem okviru, so pri podjetju Flix s pobudo Science Based Targets določili kratkoročne cilje zmanjšanja emisij.  
 

Ključna dejstva in številke

40+

držav na 4 celinah

5,600

ciljev

400+

milijonov potnikov od ustanovitve

1,000+

partnerskih avtobusnih prevoznikov

5,500+

avtobusov na cesti

13+

vlakov FlixTrain v Nemčiji

25+

poslovalnic

5,500+

zaposlenih

100+

narodnosti

Poslovni model podjetja Flix

Izjemno razširljiva tehnološka platforma podjetja Flix, ki je v središču njegovega poslovnega modela, je prilagojena za zagotavljanje najboljših rezultatov potnikom in partnerjem. Z združevanjem načrtovanja omrežja, trženja in oblikovanja cen uporablja inovativne rešitve za omogočanje udobnih, bolj trajnostnih in cenovno ugodnih potovanj po vsem svetu. S tehnološko platformo in uporabnikom prijazno aplikacijo ustvarja izkušnjo potovanja, ki je prilagojena potrebam potnikov in popotnike povezuje z lokalnimi partnerskimi avtobusnimi prevozniki, ki zagotavljajo prevoze, hkrati pa zagotavlja sodoben vozni park, ki ustreza najvišjim varnostnim standardom. Poslovni model, ki ne potrebuje veliko sredstev, je evropsko zagonsko podjetje spremenil v vodilnega potovalno-tehnološkega šampiona, ki se širi po vsem svetu. 

Trajnostno potovanje

Po zaslugi povprečnega emisijskega faktorja 27,8 g CO₂ na potniški kilometer lahko s potovanjem s FlixBusom v Evropi zmanjšate ogljični odtis za skoraj šestkrat v primerjavi z vožnjo in osemkrat v primerjavi z letenjem. Poleg tega lahko potniki pri rezervaciji potovanj izberejo izravnavo emisij z doniranjem mednarodno priznani okoljski nevladni organizaciji atmosfair. V letu 2023 so Flixovi potniki z izbiro avtobusov FlixBus in vlakov FlixTrain namesto drugih načinov prevoza preprečili nastanek 1,1 milijona ton CO₂. Podjetje Flix si na temeljih vse večje ozaveščenosti o trajnostnem potovanju prizadeva, da bi do leta 2040 v Evropi in do leta 2050 po svetu postalo ogljično nevtralno. Da bi ocenili napredek v znanstveno priznanem okviru, so pri podjetju Flix s pobudo Science Based Targets določili kratkoročne cilje zmanjšanja emisij.

Tehnološka zgodba podjetja Flix

Kopenski prevoz na dolge razdalje zaradi kompleksnosti zahteva zelo izpopolnjeno tehnološko rešitev, ki jo podjetje Flix zagotavlja z lastniškim in razširljivim skladom tehnologij. Izjemno razširljiva tehnološka platforma podjetja Flix je v središču naše uporabne storitve ter sama sebi daje zagon za zagotavljanje najboljših rezultatov potnikom in partnerjem. Zaradi poenostavljenega postopka rezervacije se lahko stranke preprosto pomikajo po platformi in uporabnikom prijazni aplikaciji, kjer lahko izbirajo med pogostostjo prevozov in gostoto omrežja, cenovno ugodnimi cenami in dosledno storitvijo izjemne kakovosti. Od iskanja določene poti ter izbire povezav in pomožnih storitev v vozilu do plačila prek popolnoma vgrajenih rešitev plačila – popotnikom je na voljo priročen postopek rezervacije od začetka do konca. 

Partnerji lahko izkoristijo dostop do nove zbirke strank, dodatnega stabilnega in predvidljivega vira prihodkov, odločanja na podlagi podatkov, optimizirane uporabe in prihranka stroškov s platformo Flix. Ti vidiki poudarjajo vodilni položaj podjetja Flix na področju potovalnih rešitev, ki temeljijo na tehnologiji, kar potnikom in partnerjem zagotavlja neprimerljivo vrednost. Za zagotavljanje vrhunske uporabniške izkušnje je razširljivost aplikacij z umetno inteligenco in strojnim učenjem ena glavnih strateških prednostnih nalog podjetja Flix.

495+

Naš sistem, ki temelji na umetni inteligenci, vsak dan uredi več kot 495 milijonov sedežev

1.2

Vsak dan je napovedanih približno 1,2 milijona voženj

44+

V povprečju je vsak dan ponovno optimiziranih več kot 44 milijonov cen sedežev

Blagovne znamke skupine Flix

Skupina s poslovnim modelom, ki predvideva učinkovito rabo sredstev, upravlja blagovne znamke, usmerjene v potrošnike, kot so FlixBus in FlixTrain, Kâmil Koç v Turčiji ter znameniti Greyhound v Severni in Južni Ameriki, Mehiki, Braziliji in Čilu.

Vodstvo podjetja Flix

André Schwämmlein, ustanovitelj in generalni direktor

André Schwämmlein, ustanovitelj in generalni direktor

Globalne poslovne in komercialne funkcije

André Schwämmlein je soustanovitelj in generalni direktor podjetja Flix. Njegovo prepričanje o alternativnem, trajnostnem skupinskem prevozu ga je navdihnilo, da se je leta 2009, ko je opravljal vlogo svetovalca v podjetju Boston Consulting Group (BCG), s trenutnimi soustanovitelji začel pogovarjati o možnosti dereguliranega trga, leta 2011 pa je ustanovil podjetje Flix. Schwämmlein kot generalni direktor pri vodenju podjetja Flix uresničuje vizijo, s katero želi strankam dati priložnost, da izkusijo svet. Podjetje Flix je pod njegovim vodstvom postalo vodilno na svetovnem trgu v vseh glavnih državah in se je razširilo v številne države. Je tudi član nadzornih odborov podjetij Scout24 SE in ABOUT YOU Holding SE ter od leta 2002 član zelene stranke v Nemčiji.

Daniel Krauss, ustanovitelj in vodja službe za informatiko

Daniel Krauss, ustanovitelj in vodja službe za informatiko

Tehnologija in ljudje/kadrovska služba    

Daniel Krauss kot vodja službe za informatiko in vodja kadrovske službe pri podjetju Flix upravlja tehnologijo in ljudi. Skupaj s soustanovitelji je podjetje Flix razvil v mednarodnega ponudnika prevozov. Krauss je tudi vlagatelj in član svetovalnih odborov v podjetjih, kot sta Baby1one in uvex. Prepričan je, da lahko izobraževanje, podjetništvo in inovacije prinesejo bistven napredek v družbi. Pogosto predava na univerzi Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg in je ustanovni partner pobude FightBack, ki spodbuja prehod k bolj trajnostni družbi. Je tudi aktivni družbenik v največji nemški nevladni organizaciji za podjetniško izobraževanje STARTUP TEENS ter sodružbenik in član upravnega odbora univerze CODE. 

Christoph Debus, finančni direktor

Christoph Debus, finančni direktor

Finančne in pravne službe

Christoph Debus je v začetku marca 2022 prevzel funkcijo finančnega direktorja podjetja Flix. Odgovoren je za finančne in pravne zadeve podjetja Flix. Debus je strokovnjak v prometnem sektorju in je deloval na več vodstvenih položajih na kapitalskem trgu, ki na interdisciplinarni ravni presegajo dejavnosti finančnega direktorja. Opravljal je funkcijo generalnega direktorja pri letalski holdinški družbi Thomas Cook Group Airlines, nazadnje pa je letalsko družbo Condor kot finančni direktor uspešno ponovno uveljavil na trgu. 

Max Zeumer, operativni direktor

Max Zeumer, operativni direktor

Povpraševanje in novi trgi

Operativni direktor Max Zeumer je svojo pot pri podjetju Flix začel na začetku leta 2015 in od takrat uspešno upravlja mednarodne trge. Od aprila 2022, ko je prevzel funkcijo operativnega direktorja, vodi širitev na svetovne trge, ki se osredotoča na Severno Ameriko in trge v razvoju, kot so Brazilija, Čile in Indija, hkrati pa nadzira globalno komercialno trženje in upravljanje prihodkov. Po zaslugi raznolikih akademskih izkušenj, ki vključujejo računalništvo, psihologijo in MBA na poslovni šoli Columbia Business School, je izpopolnil svoje spretnosti kot svetovalec v podjetju Boston Consulting Group, kjer se je hitro navdušil nad možnostjo nadomeščanja tradicionalnih industrij z digitalizacijo. Njegova predanost spodbujanju čezmejnega sodelovanja in sinergije pomembno vpliva na preoblikovanje globalne industrije.

Fabian Stenger, operativni direktor

Fabian Stenger, operativni direktor

Dobava in evropski trgi

Operativni direktor skupine Fabian Stenger je svojo pot pri podjetju Flix začel leta 2013, ko je uspešno razvil trg v Nemčiji, pozneje pa tudi v severni in vzhodni Evropi. Stenger kot operativni direktor od aprila 2022 vodi evropsko poslovanje avtobusnih prevozov in nadzira dobavo globalnega poslovanja ter vodi načrtovanje omrežja in upravljanje partnerjev, vključno s preoblikovanjem voznega parka, operacij in službe za pomoč strankam. Po zaslugi izkušenj v podjetju Bain & Co. in akademskih izkušenj, ki jih je pridobil na Univerzi v St. Gallnu v Švici, ter več kot desetletnih izkušenj v podjetju Flix sta njegovo strateško vodenje in zavezanost trajnostnosti gonilo uspeha podjetja Flix ter preoblikujeta njegovo prihodnost in globalni vpliv.