Zadovoljstvo strank

Zadovoljstvo FlixBus potnikov

Pri FlixBusu se trudimo, da bi bili naši potniki čim bolj zadovoljni. Uspeh naših prizadevanj je pred kratkim potrdila anketa, ki jo je izpolnilo 20.000 potnikov. Poleg velikega števila pozitivnih povratnih informacij smo na ta način izvedeli tudi več o tvojih potrebah. Nenehno se trudimo izboljšati tudi kakovost izkušenj naših strank, od postopka rezervacije pa vse do kakršnih koli vprašanj, ki se ti morda porajajo po koncu potovanju z nami.

Ocena naših potnikov nam veliko pomeni

Samo v letu 2015 je za raziskovanje Evrope FlixBus izbralo več kot 20 milijonov ljudi, ki so tako izkusili vrhunsko kakovost naših storitev. Hvaležni smo za vse povratne informacije in pozitivne ocene, ki so nam jih dali naši potniki, in navdušeni bomo, če bomo na svojih zelenih avtobusih lahko pozdravili tudi tebe.

Zadovoljstvo strank je pri FlixBusu na prvem mestu. Trudimo se zagotoviti najboljše storitve po najboljših cenah in nepremagljivo mrežo povezav po Evropi. Zadovoljstvo naših strank je pokazala tudi anketa, v kateri so stranke ocenjevale kakovost FlixBus storitev. Sodeč po rezultatih te ankete, je bilo kar 97 % vseh potnikov „zadovoljnih“ ali „zelo zadovoljnih“ s potovanjem v našem avtobusu.

Potniki so pohvalili tudi točnost naših avtobusov, osebne storitve, ki so jim jih zagotovili naši vozniki, ter visoko raven udobja med prevozom. FlixBus na vseh avtobusih nudi brezplačen wifi in ti zagotavlja sedež za celoten čas potovanja na več kot 100.000 povezavah po vsej Evropi. Naši potniki so bili tako zelo zadovoljni z udobjem in priročnostjo potovanja z našimi avtobusi, da bi jih kar 94 % priporočalo FlixBus tudi svojim prijateljem in družini.