Pogosta vprašanja in odgovori

Pred tvojim potovanjem:

   

Vse povezave z možnostjo rezervacije lahko najdeš s pomočjo našega obrazca za iskanje v aplikaciji Fernbus App in na www.flixbus.si. Najnovejšo mrežo prog najdeš na naši spletni strani na Avtobusne povezave.

Potuješ v skupini in imate posebne želje? Na www.mieten.flixbus.de lahko rezerviraš avtobus z voznikom po svojih željah. Pri tem bomo vožnjo popolnoma prilagodili vašim zahtevam: pobere vas na vašem pragu, pripelje vas točno tja, kamor želite, opravlja prevoze na kraju samem. Z najemom FlixBus boste se boste lahko peljali kamorkoli. Preprosto vnesi podatke poti, sistem ti izračuna takojšnjo ceno, ti brezplačno rezerviraš in že se lahko veseliš potovanja.

   

Naše povezave je mogoče rezervirati v naši aplikaciji in na naši spletni strani pribl. 4 do 6 tednov pred dnevom odhoda. Vsak dan se zelo trudimo, da bi izgradili našo mrežo prog in naredili že obstoječe linije še boljše. Pri tem so nam še posebej pomembne tri stvari: točnost, privlačni časi odhodov in optimalne povezave za prestopanje. Da bomo povratne informacije in izboljšave lahko kar najhitreje uresničili, vozovnic praviloma ne prodajamo dlje od nekaj mesecev vnaprej.

Če želiš biti na tekočem glede novih povezav, se prijavi na naše novice ali nas všečkaj na Facebooku.

   

Najenostavnejše je, če te do postaje vodi naša aplikacija. Izberi postajo, klikni na puščico zgoraj desno in aplikacija se bo zagnala. Seznam lokacij odhodov najdeš v naši aplikaciji v zavihku „Postaje“ in na naši preglednici postaj. S klikom na posamezno mesto se ti prikaže naslov postaj(e) ter zemljevid. Prav tako so zemljevidi posameznih postaj prikazani tudi na tvojem potrdilu o rezervaciji.

Na kraju samem so postaje praviloma tako tudi označene.

   

Najudobneje je, če vožnjo rezerviraš neposredno v naši aplikaciji za pametne telefone. Tvoja vozovnica bo preprosto shranjena v rubriki „Moje vozovnice“, pri vstopu na avtobus pa jo pokažeš kar s telefona. S tem tudi poskrbiš, da boš tako kot na naši spletni strani vselej deležen/-a najugodnejše tarife, ali pa jo rezerviraš prek naših aplikacij na pametnem telefonu. Tako tudi poskrbiš, da boš vedno prejel/-a najugodnejše tarife. Aplikacija poleg tega vedno znova ponuja ekskluzivne posebne akcije. Potrdilo o rezervaciji prejmeš preprosto po e-pošti (prosimo, poglej tudi v mapo z vsiljeno pošto).

Poleg tega lahko svoja potovanja rezerviraš po telefonu pri naši službi za stranke (+49 (0)30 300 137 300*), na naših prodajnih mestih/potovalnih agencijah ali neposredno pri vozniku na avtobusu. Prosimo, upoštevaj, da boš na avtobusu plačal/-a običajno ceno (za odrasle in otroke) in da vozovnico na tak način lahko  kupiš le, če so na avtobusu še prosta mesta. Znižane in akcijske cene ter skupinski popusti na avtobusu žal niso več na voljo. Račun za gotovinsko plačilo na avtobusu je hkrati tudi vozovnica/potrdilo o knjižbi.

   

Način plačila je odvisen od kraja rezervacije:

Rezervacija prek spleta: direktna obremenitev, kreditna kartica (Visa/Mastercard/Amex), PayPal, Sofortüberweisung, Carte Bleue in iDEal.

Rezervacija pri vozniku avtobusa: Voznik ti bo izdal račun neposredno na avtobusu ob potrditvi rezervacije. Račun je hkrati tudi vozovnica/potrdilo o knjižbi. Pozor: Voznik avtobusa ti bo vozovnico vedno zaračunal po običajni ceni. Popusti/znižane vozovnice veljajo samo za nakup vozovnic prek spleta ali na enem od naših prodajnih mest. Plačilo s kreditno kartico na samem avtobusu ni mogoče. Prosimo, upoštevaj, da je na Švedskem mogoče plačevati samo s kartico (MasterCard, Visa, American Express, Maestro, Visa Electron, V Pay, JCB, Diners Club, China Union Pay). Poleg tega lahko pri vozniku avtobusa kupiš vozovnico tudi z mobilnimi plačilnimi sistemi NFC (npr. Swish, Mobile Pay, Apple Pay, Android Pay).

Prodajna mesta: Vse naše agencije ponujajo različne načine plačila, svojo vozovnico pa lahko vedno plačaš tudi z gotovino.

Po telefonu: Kreditna kartica (Mastercard/Visa/Amex) in direktna obremenitev za stranke z bivališčem v EU.

Prosimo, upoštevajte, da so določene možnosti plačila povezane s provizijami za plačilo, ki jih zahtevajo tretje osebe. Vedno pa obstaja ena možnost plačila brez provizije za plačilo. Znesek provizije se prikaže med postopkom rezervacije.

   

Bon (npr. darilni bon, storno bon) lahko preprosto unovčiš pri spletni rezervaciji v aplikaciji in na spletni strani, po telefonu ali na naših prodajnih mestih/v potovalnih agencijah. Po izbiri proge imaš v nakupovalni košarici možnost vnesti kodo svojega bona. Prosimo, upoštevaj, da pri eni rezervaciji lahko unovčiš samo en bon. Izplačilo dobroimetja na bonu v gotovini ni možno.

Darilni boni, ki jim ni mogoče podaljšati veljavnosti, so darilni boni, kupljeni v našem Fan Shopu. Kode darilnih bonov, ki so bili izdani v okviru rezervacije ali storna, veljajo 1 leto.

   

Če imaš težave s spletno rezervacijo, je za to najverjetneje kriv tvoj spletni brskalnik. Težavo lahko odpraviš na naslednje načine:

Uporabi drug brskalnik.

Izprazni predpomnilnik in izbriši piškotke ter nato ponovno zaženi brskalnik in poskusi znova.

Posodobi svoj brskalnik. Na naših spletnih straneh uporabljamo zelo visoke varnostne standarde in spletne strani stalno optimiziramo za nove različice brskalnikov. Najnovejše različice posameznih brskalnikov so na voljo na naslednjih povezavah: Firefox / Internet Explorer / Google Chrome

Nisi prejel/-a potrditvene e-pošte? Prosimo, preveri ali je naša potrditvena e-pošta morda prispela v tvojo mapo za neželeno pošto (spam).

Če težave s tem ne odpraviš, prosimo, pokliči telefonsko številko +49 (0)30 300 137 300* in z veseljem ti bomo pomagali.

   

Seznam vseh naših prodajnih mest si lahko ogledaš v pregledu prodajnih mest. Preprosto samo vnesi poštno številko svojega kraja in poišči najbližja prodajna mesta.

   

Seveda, svojo rezervacijo lahko spremeniš na naši spletni strani v razdelku „Spremeni/odpovej rezervacijo“ ali na naših prodajnih mestih vse do 15 minut pred samim odhodom:

Sprememba telefonske številke: brezplačno. Nato ti bomo poslali novo potrdilo o rezervaciji s številko nove rezervacije.

Sprememba potnikovega imena: brezplačno, z naslednjo izjemo: Če je izlet v trenutku odpovedi dražji od cene izleta ob prvotni rezervaciji, bo potrebno doplačilo razlike. Nato ti bomo poslali potrdilo o novi rezervaciji s številko nove rezervacije.

Stornacija in nova rezervacija: Če želite preknjižiti vožnjo, storite naslednje:

  • Preveri, če je želeni izlet na voljo.
  • Odpovej prejšnjo rezervacijo in poslali ti bomo kupon, ki ga boš lahko unovčil/-a ob novi rezervaciji.
  • Rezerviraj nov izlet in pri tem uporabi prejeti kupon. Nato ti bomo poslali potrdilo in številko nove rezervacije. Če je cena ob novi rezervaciji višja od vrednosti bona, morate doplačati razliko.

Prosimo, upoštevaj, da za vsak postopek stornacije plačaš prispevekna potnika in vožnjo. Provizija se vam pokaže med postopkom stornacije.

Kaj pa, če sem pri rezervaciji po nesreči naredil/-a napako?
Če opaziš, da se ti je med postopkom rezervacije zgodila napaka, lahko brez prispevka preknjižiš ali storniraš vozovnico v 60 minutah po rezervaciji. To pravilo ne velja za že preknjižene vožnje.

   

Seveda, ime potnika na avtobusu lahko spremeniš vse do 15 minut pred samim odhodom v razdelku Odpoved - sprememba rezervacije na naši spletni strani ali na katerem koli od naših prodajnih mest. Če je izlet v času odpovedi dražji od cene izleta ob prvotni rezervaciji, bo potrebno doplačilo razlike. Nato ti bomo poslali potrdilo o novi rezervaciji s številko nove rezervacije.

   

Da, brez težav. Vendar upoštevaj, da bo potrdilo o rezervaciji oziroma vozovnica vedno poslana na e-naslov, ki ga navedeš pri rezervaciji. Poskrbi, da bo druga oseba, za katero opravljaš rezervacijo, vozovnico tudi prejela.

Pomembne informacije o potovanju so poslane na navedeno številko mobilnega telefona. Zato vnesi mobilno številko potnika ob rezervaciji.

Poleg tega je pomembno, da navedeš pravilno ime potnika.

   

Sedež na naših avtobusih ti bo vedno zajamčen, samega sedeža pa žal ne moreš rezervirati vnaprej. Če želiš med potovanjem sedeti na določenem sedežu, ti priporočamo, da prideš na avtobusno postajo vsaj 15 minut pred odhodom. V primeru, da bo tvoj želeni sedež zasedel nekdo drug, lahko to osebo prosiš, ali bi se bila pripravljena presesti. Pri izbiri sedežev seveda dajemo prednost invalidom in potnikom z majhnimi otroci.

   

Otroci potujejo z nami po znižani ceni. Ta znižana cena velja za otroke in mladoletnike, mlajše od 15 let. Če je na voljo popust, ki je višji od znižane cene, bo otrok samodejno dobil vozovnico po najnižji ceni.

Majhni otroci, stari med 0 in 3 leti, lahko potujejo samo v otroških sedežih. Med izletom morajo biti otroški sedeži pritrjeni z varnostnimi pasovi, ki so nameščeni na avtobusu. Otroški sedež mora imeti možnost pritrditve z dvotočkovnim varnostnim pasom; sedež mora zagotoviti oseba, s katero majhen otrok potuje.

Otroci in mladoletniki, ki še niso dopolnili 10 let, smejo potovati samo na domačih in mednarodnih linijah, če jih na potovanju spremlja odrasla oseba. Otroci in mladoletniki v starosti od 10 do 14 let, smejo potovati z našimi avtobusi samo, če nam je njihov pravni zastopnik v postopku rezervacije posredoval potrdilo, da je mladoletnik sposoben sam na takšno pot in to brez nadzora. FlixMobility, FlixCompanies in naši partnerji ne prevzemajo odgovornosti za mladoletnika. Otroci, ki potujejo sami, ne morejo potovati čez mejo in na nočnih avtobusih. Poleg tega otroci, ki potujejo sami, ne morejo potovati na povezavah, ki vključujejo prestopanje..

Mladostniki, stari vsaj 16 let, lahko z nami potujejo brez spremstva. Za mednarodne povezave morajo njihovi starši ali skrbniki zagotoviti, da imajo mladostniki pri sebi osebne dokumente in vse ostale dokumente, potrebne za prečkanje meje.

Na povezavah znotraj Francije ali mednarodnih povezavah iz Francije, mora mladoletnike, mlajše od 16 let, spremljati starš ali skrbnik. Če mladi odrasli, stari 16 ali 17 let, potujejo mednarodno iz Francije, morajo njihovi starši ali skrbniki poskrbeti, da imajo s seboj vse dokumente in identifikacijske dokumente za prečkanje meje (osebna izkaznica/potni list in vizum, če je to potrebno). 

Na povezavah z Dansko, mladoletniki, mlajši od 16 let, lahko potujejo sami tudi na potovanjih s prestopanjem, če starš ali skrbnik pisno potrdi, da je zadevni mladoletnik sposoben potovati na tak način brez spremstva in nadzora. FlixBus izrecno ne prevzema nobene obveznosti nadzora mladoletnikov.

   

Tukaj najdeš informacije o možnostih prevoza potnikov z invalidnostjo in gibalnimi omejitvami. Za preverjanje možnosti prevoza prosimo vse potnike, ki morajo potovati z invalidskim vozičkom, da vsaj 2 tedna in najpozneje 7 dni pred rezervacijo stopijo v stik z našo službo za stranke. Za vse ostale, ki se kljub svoji invalidnosti oziroma gibalni omejitvi lahko prestavijo na običajen potniški sedež, velja krajši čas najave in sicer 36 ur pred odhodom.

Ali lahko kljub moji omejeni gibljivosti kadarkoli koristim celotno mrežo prog?

V splošnem prevažamo vse osebe – ne glede na invalidnost ali omejeno gibljivost. Vendar pa trenutno še niso izpolnjeni vsi potrebni pogoji, da bi lahko kadarkoli in na vseh progah prevažali vse potnike. To je po eni strani odvisno od gradbenih danosti avtobusov, ki jih uporabljamo, po drugi strani pa pogoji infrastrukture ne omogočajo neoviranega dostopa na vseh postajah. FlixBus ima doslej le nekaj avtobusov brez omejitev, ki jih prilagodljivo uporabljamo na več progah. Za postaje so odgovorni posamezni upravljalni postajališč.
Če si gibalno omejen/-a in lahko sam/-a ali ob pomoči spremljevalca vstopiš in izstopiš, se že zdaj lahko pelješ na vseh progah. 
Če si odvisen/-a od invalidskega vozička, vendar lahko vstaneš in samostojno prideš do avtobusa, se prav tako lahko pelješ na vseh progah.
Če pa si tudi na avtobusu odvisen/-a od svojega invalidskega vozička, te zaradi opisanih nevšečnosti lahko peljemo samo po skrbnem predhodnem preverjanju in le na posameznih progah.  

Kako in kdaj lahko rezerviram potovanje? 

Če si vezan/-a na invalidski voziček, te prosimo, da se vsaj 2 tedna in najpozneje 7 dni pred odhodom javiš naši službi za stranke na (+49 (0)30 300 137 300*) ter preveriš možnost prevoza. Če bodo vsi potrebni pogoji izpolnjeni, bo naša služba za stranke prek telefona zate in zate tvojega spremljevalca opravila rezervacijo od ponedeljka do petka od 9 do 18.00 ure.
Če se kljub svoji omejitvi lahko usedeš na običajen potniški sedež na avtobusu, svojo vozovnico rezerviraš sam/-a, brez omejitev s predhodnim najavljanjem. Le do 36 ur pred odhodom nam prijavi, da boš imel/-a s seboj pripomoček za hojo, invalidski voziček ali ortopedski pripomoček za v prtljažnik, spremljevalca ali psa spremljevalca.

Kakšni stroški nastanejo za mojega spremljevalca ali psa spremljevalca?

Že imaš dokazilo o potrebnosti stalnega spremstva, se bosta tvoj pomočnik ali pes spremljevalec s teboj peljala brezplačno. Za psa spremljevalca bomo prav tako rezervirali samostojno mesto.
Pred začetkom vožnje brezplačno vožnjo za spremljevalca dokažeš s potrdilom o potrebi po stalnem spremljevalcu. V ta namen pri vstopu v avtobus pokaži ustrezen dokument, ki dokazuje potrebnost stalnega spremstva, na primer

  • v Nemčiji je to Schwerbehindertenausweis oder ein fachärztliches Attest 
  • v Franciji Carte D'Invalidité (Besoin d´Accompagnement) 
  • v Italiji: potrdila, ki jih izdajo lokalni zdravstveni uradi (ASL) ali „Državna ustanova za socialno skrbstvo“ (INPS)
  • v Republiki Češki, veljavna kartica »ZTP/P«, izdana v Republiki Češki

Enako velja tudi za tvojega psa spremljevalca. Poleg tega potrebuješ tudi dokazilo, da je tvoj pes opravil priznano usposabljanje za psa pomočnika oziroma psa vodnika slepih in slabovidnih oseb.

Katere zahteve mora izpolnjevati moj invalidski voziček, da ga lahko imam v potniškem prostoru?

V potniškem prostoru avtobusov na dolge razdalje je dovoljeno prevažati samo invalidske vozičke, ki so dovoljeni v skladu z DIN EN 12183 ali DIN EN 12184 kot potniški sedež in so opremljeni z blokirnim sistemom v skladu z DIN 75078-2. Poleg tega veljajo maksimalne mere: največja širina 80 cm x dolžina 120 cm / 250 kg skupne teže.
Če pri prijavi na avtobusu ugotovimo, da tvoj invalidski voziček kljub predhodnem pisnem zagotovilu teh zahtev ne izpolnjuje, te ne bomo mogli vzeti s seboj, tvoja pravica do prevoza pa bo prenehala brez upravičenosti do vračila denarja.

Ali so postaje brez ovir? 

Podobno kot pri predelavi našega avtobusnega voznega parka, tudi predelava postaj potrebuje še nekaj časa, tako da tudi na tem področju še ne moremo zagotoviti celotne mreže postaj brez ovir. Ker pa s postajami ne upravljamo mi, trenutno še nimamo dovolj podatkov o infrastrukturi. Zato priporočamo, da se pred potovanjem o trenutni opremi postaje pozanimaš pri lokalnem upravljavcu postaje.

Kako in kje dobim pomoč?

Da bi bilo tvoje potovanje kar najbolj udobno, ti priporočamo, da potuješ s spremljevalcem, ki ti po potrebi lahko ustrezno pomaga. Prosimo, da pravočasno stopiš v stik z nami, da se bomo lahko pogovorili o podrobnostih tvojega potovanja. Zato moraš svojo potrebo (pomoč pri vstopanju in izstopanju; obvestilo o omejeni mobilnosti itd.) prijaviti najpozneje 36 ur pred načrtovanim odhodom.

   

Za cenovno ugoden prevoz tebe in tvoje skupine ponujamo dve možnosti:

Če želite potovati prilagodljivo, povsem po svojih željah, lahko na www.mieten.flixbus.de najamete lasten avtobus z voznikom. Pri tem lahko upoštevamo vse posebne želje – pobere vas na vašem pragu, vas pripelje točno na cilj, po želji tudi uporaba avtobusa na kraju samem. Prikaz takojšnje cene vam omogoča preprosto rezervacijo, vožnja je prijetno individualna in prirejena družbi. Če pa si kljub temu premislite, lahko vožnjo brezplačno odpoveste do 14 dni pred odhodom.

Poleg tega za skupine od 3 do 40 ljudi ponujamo znižano skupinsko ceno v linijskem prometu. V primeru razpoložljivosti lahko rezerviraš kar v zavihku „Rezervacija“. Pri tem pa velja, da moraš rezervacijo opraviti dan pred odhodom. Če je first minute ponudba ugodnejša od skupinske tarife, bo prikazana first minute ponudba, tako da lahko vedno rezerviraš le po najugodnejši ceni. 

Če želiš do destinacij, ki jih naš linijski promet ne pokriva, lahko najameš avtobus. To ti zagotavlja popolno prilagodljivost, ki smo jo združili z izjemnim udobjem in s trajnostnimi prevozi.

   

Za izlete v tujino se pred odhodom prepričaj, da imaš s seboj osebno izkaznico in vse ostale dokumente, brez katerih ne moreš prečkati meje. Svoje prtljage ne zaklepaj zaradi izpolnjevanja carinskih standardov ter jo označi s svojim imenom in naslovom, da ne bi prišlo do kakšne pomote.

Prosimo, da še naprej upoštevaš predpise glede potnega lista, vizuma, deviz in zdravstvene predpise. Informacije o teh predpisih najdeš na ustreznih uradih ali pri zvezni policiji (http://www.bundespolizei.de ali po telefonu: 0800 6 888000).

Poleg tega upoštevaj tudi carinske predpise. V primeru vprašanj glede posameznih carinskih določb v Nemčiji se obrni na centralno informacijsko službo carinske uprave (info.privat@zoll.de, v primeru vprašanj za poslovne uporabnike pa na info.gewerblich@zoll.de). Na carinske poizvedbe lahko odgovarjamo samo v nemškem in angleškem jeziku.

   
Ali lahko za potovanja znotraj Danske koristim kakšen popust?

Dijakom/študentom, otrokom in upokojencem nudimo nižje cene od običajnih, kadar potujejo znotraj Danske. Upoštevajte, da boste v primeru rezervacije in potovanja z vozovnico po znižani ceni morali ob vstopu na avtobus vozniku pokazati veljavno osebno izkaznico.

Dijaki/študenti: Študentski popust v višini 25% za vpisane študente z veljavno študentsko izkaznico. Sprejemamo spodaj naštete dokuemnte:

  • veljavno dijaško/študentsko izkaznico s fotografijo in datumom veljavnosti
  • veljavno dijaško/študentsko izkaznico s fotografijo in dokazilom o vpisu v zadnjih 12 mesecih
  • veljavno mladinsko kartico (dansko Ungdomskort, ki jo izda podjetje Trafikselskabet NT, Midttrafik, FynBus, Sydtrafik, DSB ali Movia)
  • veljavno študentsko izkaznico ISIC

Upokojenci: Popust za starejše občane v višini 25% velja za ljudi, starejše od 64 let, in upokojence v skladu z danskim zakonom o pokojnini. Sprejemamo naslednje izkaznice:

  • veljavno osebno izkaznico, ki dokazuje starost nad 64 let, na primer kartico zdravstvenega zavarovanja, vozniško dovoljenje ali potni list
  • potrdilo o prejemanju danske pokojnine, ki jo izda občina na Danskem (pensionmeddelelse), skupaj z osebno izkaznico, kot je kartica zdravstvenega zavarovanja, vozniško dovoljenje ali potni list

Otroci: popust za otroke je razdeljen na dve kategoriji. Otroci, stari od 0 do 11 let in otroci, stari od 12 do 15 let. Za vsak primer naj imajo otroci s seboj veljavno osebno izkaznico, ki dokazuje njihovo starost. Sprejemamo naslednje izkaznice:

  • dansko (rumeno) ali mednarodno (modro) zdravstveno kartico
  • potni list
Otroci, ki potujejo sami, lahko rezervirajo vozovnice po 50% znižani ceni. Brezplačno lahko potujeta do dva otroka, mlajša od 12 let, če ju spremlja oseba, ki je starejša od 15 let. Brezplačno lahko potuje otrok, mlajši od 12 let, če ga spremlja mladoletna oseba, stara od 12 do 15 let.

Prosimo, upoštevajte, da so vozovnice, naročene v kategorijah otroci, študentje in upokojenci veljajo samo z zgoraj omenjenimi dokumenti. Če zahtevanega dokumenta ne moreš pokazati vozniku, tvoja znižana vozovnica ni veljavna in moraš za vstop na avtobus kupiti novo, običajno vozovnico.

Danski vojaki, ki služijo obvezni vojaški rok, lahko potujejo brezplačno, če imajo s seboj ustrezno dokumentacijo in dokazilo o tem. Rezervacija sedeža je potrebna in jo je treba naročiti na storitve@flixbus.si.

   

Študentje, otroci, učenci in invalidne osebe ali osebe z omejeno gibljivostjo ter njihovi spremljevalci, ki potujejo znotraj Republike Češke, so lahko upravičeni do cen, nižjih od običajnih. Prosimo, upoštevajte, da morate pri rezervaciji in potovanju po ugodnejši ceni pred vstopom na avtobus vozniku pokazati veljavni dokument.

Popust za otroke je mogoč za

  • Za otroke od 6 do 14 let starosti z osebnim dokumentom, kjer je naveden rojstni datum (npr. zdravstvena izkaznica)
  • Otroci, od 0 do 5 let v spremstvu osebe, starejše od 10 let, lahko potujejo brezplačno s katerim koli dokumentom, kjer je naveden rojstni datum (npr. zdravstvena izkaznica)

Popust za študente in šolarje velja za vpisane šudente in šolarje z veljavno študentsko ali dijaško izkaznico. Veljajo sledeči dokumenti:

  • Učenci do vključno 14 let starosti in učenci ter študentje od 15 do 25 let starosti z veljavno študentsko ali šolarsko vozovnico, ki jo izda posamezni izvajalec potovanj na določeni progi.
  • Kartice ISIC ne sprejemamo.

Za potnike, ki so gibalno ovirani, je popust mogoč ob predložitvi veljavne izkaznice ZTP ali ZTP/P, ki je bila izdana v Češki Republiki. Spremljevalec potnika z izkaznico ZTP/P potuje brezplačno.

Odrasli, ki obiščejo otroka v sirotišnici so upravičeni do popusta, če predložijo potrdilo našemu info centru: www.flixbus.si/o-nas/kontakt.

Prosimo, upoštevajte, da vozovnice, ki jih naročite v kategorijah otroci, študentje, učenci in invalidni potniki ali osebe z omejeno gibljivostjo ter njihovi spremljevalci, veljajo samo z zgoraj omenjeno izkaznico. Če zahtevanega dokumenta ne moreš pokazati vozniku, tvoja znižana vozovnica ni veljavna in moraš za vstop na avtobus kupiti novo, običajno vozovnico.

   

LIDL-ov kupon lahko unovčiš na naši spletni strani www.flixbus.si, pri čemer lahko njegovo kodo uporabiš samo za en avtobusni izlet. Veljavnost kupona je omejena; datum izteka veljavnosti kupona je napisan na tvojem računu. Unovčiš lahko samo en kupon na osebo na izlet. Ravno tako je omejeno tudi število vozovnic, ki jih posamezna oseba lahko kupi z unovčenjem kupona. Po unovčenju kupona vozovnice ne moreš več odpovedati. Svoj kupon seveda lahko daš nekomu drugemu, preprodaja pa je prepovedana. Če imaš kakršno koli dodatno vprašanje, nam pošlji e-pošto na lidl@flixbus.de ali nas pokliči na +49 (0)30 300 137 300*.

   

Darilne bone lahko kupiš na spletu v naši spletni trgovini Fanshop. Tu lahko izbiraš med boni različnih vrednosti. Za več informacij o naših darilnih bonih obišči našo trgovino Fanshop.

   
Želim ustvariti račun FlixBus stranke, kaj moram narediti?

Imaš dve možnosti: ali se preprosto registriraš na naši prijavni strani ali v postopku rezervacije.

Na prijavni strani vneseš svoj e-naslov, nato pa prejmeš e-sporočilo s povezavo za potrditev – to včasih lahko traja nekaj minut. Nato le še vneseš ime in geslo in tvoj račun FlixBus stranke je popolnoma aktiviran.

Če želiš ustvariti račun med rezervacijo, samo naredi kljukico v ustreznem polju na strani za plačilo. Z zaključkom rezervacije bo na vneseni naslov samodejno poslano e-sporočilo za potrditev.

Mimogrede, po registraciji lahko prek e-sporočila z računom FlixBus stranke povežeš tudi svoj Facebook profil.

   
Želim se prijaviti prek Facebooka, kaj moram narediti?

Na strani za prijavo ali na strani s podatki o potnikih se lahko povežeš tudi prek Facebooka in potrdiš v okencu, ki se odpre. Pogoj: prijavljen/-a si v svojem Facebook profilu. Nato si popolnoma registriran/-a in prejmeš tudi e-sporočilo s potrditvijo. Več ni potrebno.

Seveda ne bomo ničesar objavljali na tvoji Facebook časovnici.

   
Želim se prijaviti prek aplikacije. Zakaj to ne gre?

Prek aplikacije Android FlixApp se lahko prijaviš že danes. Tako ti bodo tvoje vozovnice in podatki na voljo na vseh tvojih napravah.

Računi za stranke iOS FlixApp bodo na voljo v kratkem.

Dokler pa to ni gotovo, izkoristi možnost znotraj aplikacije, da svojo vozovnico dodaš s skeniranjem kode QR in shraniš svoje podatke o plačilu.

   
Pozabil/-a sem geslo do svojega računa FlixBus stranke/ne morem se prijaviti

Da lahko kljub pozabljenemu geslu hitro dostopaš do svojih podatkov, lahko zahtevaš ponastavitev gesla.

   
Moj račun še ni potrjen, vendar pa ne najdem več e-sporočila za potrditev?

Če tvoj račun še ni potrjen ali pa nisi prejel/-a e-sporočila s potrditvijo, lahko tukaj ponovno naročiš e-sporočilo.

   
Kaj moram vedeti o računu FlixBus stranke?

Super koristna je možnost shranjevanja tvojih načinov plačila na računu stranke! Tako bomo tvojo rezervacijo prejeli še hitreje, ker ti ne bo treba vsega vnašati pri vsakem knjiženju. Tvoji osebni podatki in podatki o plačilu so pri nas seveda varno shranjeni – podatkov ne posredujemo naprej. Več o tem najdeš v naših Smernicah o varovanju podatkov.

Če si prijavljen/-a, lahko s kljukico potrdiš shranjevanje svojih podatkov za plačilo. Na tvojem računu stranke v območju »Moje rezervacije« so naštete vse vozovnice, ki jih naročiš po potrditvi registracije s svojim e-naslovom.

Prek svojega računa seveda lahko rezerviraš tudi za druge – družino ali prijatelje – a pazi, da vneseš pravilna imena potnikov.

Novo: zdaj se lahko prijaviš tudi prek aplikacije Android App. Tako ti bodo vozovnice na voljo na vseh tvojih napravah.

Na avtobusu:

   

Za vstop na avtobus potrebuješ natisnjeno potrdilo o rezervaciji ali potrdilo o rezervaciji v elektronski obliki (kot datoteko PDF ali kot QR-kodo na pametnem telefonu). Vozovnico najlažje pokažeš kar v aplikaciji Fernbus App. Prosimo, upoštevaj, da moraš imeti pri prevozih v drugo državo pri sebi vse dokumente, ki so potrebni za prestop meje, in samo blago, ki je dovoljeno za prenos čez mejo.

Potrdilo o rezervaciji prejmeš na koncu postopka izvedbe rezervacije v obliki za tiskanje in po e-pošti (prosimo, poglej tudi v mapo z vsiljeno pošto). Če kupite vozovnico pri vozniku avtobusa, je račun hkrati tudi vozovnica/potrdilo o knjižbi.

   

S seboj lahko brezplačno vzameš en kos ročne prtljage in en večji kos prtljage. Svojo prtljago označi s svojim imenom in naslovom.

Ročna prtljaga pomeni en kos prtljage, ki ne presega velikosti 42 x 30 x 18 cm in teže 7 kg; vse svoje dragocenosti imej s seboj v ročni prtljagi.

Večji kosi prtljage so omejeni na 1 kos, pri čemer znaša velikost posameznega kosa največ 80 x 50 x 30cm. Manjša odstopanja mer so dovoljena, če skupni seštevek višine, širine in dolžine kosa prtljage ne presega 160 cm. Skupno lahko brezplačno vzameš s seboj največ 20 kg večji kos prtljage na osebo.

Dodatna prtljaga: na osebo lahko v okviru obstoječih kapacitet vzameš še drugi, dodatni kos prtljage. Ne sme presegati mer večje prtljage in ne sme biti težji od 20 kg. Ta dodatna prtljaga stane 2 EUR in jo moraš (če je mogoče za to vožnjo) pri rezervaciji ali po njej in ne prej kot 48 ur pred odhodom avtobusa po telefonu prijaviti službi za stranke, ki ti mora to odobriti: +49 (0)30 300 137 300*. Potnikom ne pripada splošna pravica prevoza več kot enega kosa večje prtljage.

Posebna prtljaga: Za kos prtljage večjih dimenzij od predpisanih za večjo prtljago, moraš doplačati 9 EUR. Skupni obseg kosa prtljage (višina v cm + širina v cm + globina v cm) 240 cm ter teža 30 kg ne smeta biti presežena. Nadalje je treba posebno prtljago (če je mogoče za to vožnjo) pri rezervaciji ali po njej in ne prej kot 48 ur pred odhodom avtobusa po telefonu prijaviti službi za stranke, ki ti mora to odobriti: +49 (0)30 300 137 300*.

Za več informacij o pravilih in predpisih glede prevoza prtljage na naših avtobusih si preberi naše pogoje poslovanja.

   

Priporočamo, da dodatno in posebno prtljago navedete že med rezervacijo. V primeru, da želiš rezervirani vožnji naknadno dodati prtljago, sta ti na voljo dve možnosti:

1) Do 15 minut pred odhodom lahko na naši spletni strani na „Sprememba rezervacije/storno“ ali na naših prodajnih mestih/potovalnih agencijah storniraš svojo vožnjo in nato na novo rezerviraš želeno prtljago. Postopek je opisan v FAQ pod „Ali lahko rezervacijo spremenim, preknjižim ali storniram sam/-a?“

2) Alternativno lahko dodatno ali posebno prtljago za rezervirano vožnjo prijaviš po telefonu pri naši službi za stranke. V tem primeru je prevoz odvisen od prostih kapacitet na avtobusu. Plačilo se opravi pri vozniku avtobusa.

   

Številni naši avtobusi ti omogočajo, da na svoje potovanje vzameš tudi kolo standardne velikosti in brez dodatkov (teža največ 25 kg). Vso tovrstno prtljago lahko prijaviš med postopkom rezervacije z doplačilom 9 €/kos. Število koles lahko izbereš med samim urejanjem rezervacije na koraku, kjer moraš izbrati število potnikov.

Otroško prikolico lahko vzameš na avtobuse, ki omogočajo prevoz koles. V posebnim primerih lahko otroško prikolico vzameš s seboj samo v ustrezni torbi, ki jo lahko pospraviš v predal za prtljago (npr. zložljivo kolo). V tem primeru moraš kolo predhodno prijaviti naši službi za podporo strankam (glej pravila za posebno prtljago).

Če želiš preveriti, ali obstaja možnost, da s seboj na avtobus vzameš kolo, pokliči našo službo za podporo strankam na telefonsko številko +49 (0)30 300 137 300*.

   

Ne, to ni mogoče. Kolesa in drugo prtljago prevažamo samo skupaj s tabo oziroma s potnikom, ki mu pripada prtljaga ali kolo.

   

Glasbila, ki ne presegajo teže in dimenzij ročne prtljage (42 x 30 x 18 cm, največ 7 kg), lahko vzameš s seboj na avtobus brezplačno, saj jih lahko pospraviš v potniški predal namesto običajne ročne prtljage. Vendar pa v svoj potniški predal lahko pospraviš samo en kos svoje prtljage, bodisi ročno prtljago bodisi glasbilo.

Glasbila, večja od ročne prtljage (42 x 30 x 18 cm, največ 7 kg), se smatrajo za prtljago posebnih dimenzij in jih moramo zato prevažati v prtljažniku avtobusa v za to namenjenem kovčku. Da se glasbila ne bi poškodovala, priporočamo trd kovček. V tem primeru moraš ob rezervaciji za vsak kos doplačati 9 € in ga prijaviti ne prej kot 48 ur pred predvidenim odhodom naši ekipi za podporo strankam na telefonsko številko: +49 (0)30 300 137 300*.

Glasbil in njihovih kovčkov, večjih kot 135 x 48 x 35 cm (npr. kontrabasov), ne prevažamo.

   

Iz varnostnih razlogov hišni ljubljenčki in druge živali na naših avtobusih niso dovoljene, razen psov vodnikov, ki spremljajo invalide, za katere pa moraš predložiti ustrezno potrdilo. Za pse vodnike zagotavljamo brezplačen prevoz, prijaviti pa jih je treba vsaj 36 ur pred samim odhodom na telefonsko številko našega info centra: +49 (0)30 300 137 300*.

   

Naši avtobusi vozijo na rednih povezavah, zato morajo strogo upoštevati predvideni vozni red in voznik avtobusa žal ne more čakati na potnike, ki zamujajo. Iz tega razloga te lepo prosimo, da si vzameš dovolj časa in na svojo avtobusno postajo prideš vsaj 15 minut pred predvidenim odhodom.

   

Praviloma navajamo vse čase odhodov in prihodov v skladu z lokalnim časom posamezne postaje.

Če za tvojo povezavo velja časovni zamik, bo to prikazano z majhno opombo poleg navedenega trajanja potovanja v preglednici razpoložljivih povezav.

Da lahko potuješ sproščeno in da boš pravočasno na svoji postaji, torej vedno upoštevaj lokalni čas!

   

O zamudah te bomo obvestili prek sporočila SMS ali potisnega sporočila na številko tvojega mobilnega telefona, navedenega pri rezervaciji. Zamude si lahko ogledaš tudi na „aktualne informacije o potovanju“ v območju Storitve na našem spletnem mestu ali v svojem ogledu vozovnice znotraj aplikacije.

Če te FlixBus obvesti o zamudi, si lahko prepričan/-a, da avtobusa ne boš zamudil/-a, če boš na ustrezni avtobusni postaji 15 minut pred novim časom odhoda ali po njem.

Če imaš rezervacijo s povezavo, torej rezervacijo FlixBus potovanja s prestopanjem, te bomo poleg tega z SMS-om ali potisnim sporočilom obvestili, ali ti bo uspelo ujeti prestopni avtobus. Če ti ne bo, ti bo naša služba za stranke samodejno uredila preknjiženje in te o tem obvestila tudi z besedilnim sporočilom.

Če ima tvoj avtobus zamudo, tako da ne moreš nadaljevati potovanja z drugim prevoznim sredstvom, ki ni bilo rezervirano pri nas, nam je seveda zelo žal. Žal nam je, če tvoji potovalni načrti ne gredo po planu. Vendar pa te prosimo, da upoštevaš, da ne priznavamo povračil za rezervacije prevoznih sredstev, ki jih ne ponujamo na naših povezavah. Z mrežo prog po vsej Evropi se zelo trudimo, da ti ponudimo tvoje najljubše prevoze do destinacij s FlixBus-om – poglej, če morda najdeš vse pri nas.

   

Žal na avtobus lahko vstopiš ali iz njega izstopiš samo na rezervirani lokaciji; vstop ali izstop iz avtobusa na drugih lokacijah ni mogoč. To velja tudi za druge avtobusne postaje v istem kraju. Če želiš na avtobus vstopiti ali iz njega izstopiti na drugi avtobusni postaji, seveda lahko na naši spletni strani spremeniš lokacijo ali destinacijo svojega avtobusnega izleta.

Prosimo, upoštevaj, da na nekaterih povezavah ne smemo voziti (krajših od 50 km in z manj kot 1 uro vožnje) in zato teh vozovnic niti ne smemo prodajati. Avtobusi se na takšnih avtobusnih postajah zato ne ustavljajo in povezave niso na voljo za rezervacijo. Prosimo za razumevanje.

   

Vsak avtobus je opremljen s klimatsko napravo, straniščem, bralnimi lučkami in udobnimi sedeži. Poleg tega nudimo tudi osvežilne pijače in prigrizke ter brezplačen Wi-Fi, na nekaterih avtobusih pa so na voljo tudi vtičnice in medijsko središče za predvajanje filmov in glasbe na zahtevo.

Prosimo, upoštevajte: Naš Wi-Fi je trenutno še v preizkusni fazi. Zato se lahko zgodi, da boš na svojem avtobusnem izletu kdaj začasno brez naše Wi-Fi-storitve, na primer na območjih, ki niso zajeta v brezžično omrežje, lahko pa se zgodi tudi, da vsi potniki ne boste mogli uporabljati Wi-Fi-ja istočasno. V redkih primerih naš brezplačen Wi-Fi in vtičnice na avtobusu niso na voljo, na primer na nadomestnih avtobusih ali ob nakupu vozovnice, ki jih prodajamo za naše partnerske prevoznike. To vsekakor velja za avtobusne povezave, na katerih vozijo naslednji prevozniki: Autobus Oberbayern GmbH, Allgäu Airport Express GmbH, Bohr Omnibus GmbH, Dr. Richard Linien GmbH & Co KG in Publicexpress GmbH.

   

Nekatera naša potovanja vključujejo organizirane postanke, ki so v skladu z obdobji vožnje in počitka na posameznem izletu. Ker želimo svoje potnike pripeljati na cilj čim učinkoviteje, ne nudimo dodatnih postankov. Na avtobusih imamo tako stranišče kot tudi poceni prigrizke, zato dodatni postanki niso nujni niti na daljših potovanjih.

Kajenje na avtobusu ni dovoljeno, ravno tako je prepovedano tudi kajenje elektronskih cigaret. Kljub temu lahko „kadilski postanek“ narediš na vsaki predvideni postaji. Voznika avtobusa obvesti, preden zapustiš avtobus in med tem postankom ne hodi predaleč od postaje, da avtobus ne bo odpeljal brez tebe. Voznika avtobusa ob vsakem postanku vprašaj, kako dolgo bo avtobus stal na avtobusni postaji.

   

Avtobusi na dolge razdalje so opremljeni z varnostnimi pasovi, podobno kot osebni avtomobili. Vsak sedež ima varnostni pas, s katerim se moraš pripeti za čas potovanja.

Prtljago, dodatno prtljago in prtljago posebnih dimenzij prevažamo v predalu za prtljago. Za varnost in učinkovito razporeditev te prtljage bo poskrbel voznik avtobusa. Svojo ročno prtljago moraš pospraviti v predal nad sedežem.

Tvoja varnost je naša glavna prioriteta. Vsa naša vozila in elektronska oprema imajo potrdila o opravljenem tehničnem pregledu TÜV in so redno servisirana. Vsi naši vozniki so specializirani za prevoz potnikov in morajo opravljati redna usposabljanja. Naši vozniki morajo strogo upoštevati z zakonom predpisana obdobja počitka in vožnje, zato se lahko zgodi, da bosta na avtobusu na dolge razdalje dva voznika ali da bo več organiziranih postankov. Če na poti pride do zamud, bodo morda potrebni nenačrtovani vmesni postanki, vendar se to zgodi v zelo redkih primerih. Hvala za razumevanje.

   

Želimo, da se na potovanju dobro počutiš, zato na naših avtobusih seveda lahko ješ in piješ. Iz uvidevnosti do tvojih sopotnikov pa nekaj nasvetov:

  • V dobro vseh te prosimo, da se izogibaš jedem, ki imajo močan vonj.
  • Zapusti svoj sedež takšen, kot ga želiš prejeti: brez drobtin, ostankov hrane ali smeti. Za odpadno embalažo so na avtobusu pripravljeni smetnjaki.
  • Zaradi pretirane alkoholiziranosti ali iz tega izhajajočega neustreznega vedenja ti lahko prepovemo nadaljevanje poti z nami.
   
  • Da, to je praviloma mogoče. Vendar pa pri tem upoštevaj, da se lahko zgodi, da bo tvoj želeni avtobus že razprodan. Zato ti ne moremo obljubiti, da se boš spontano lahko tudi peljal/-a z njim.
  • Vozovnice na avtobusu lahko kupiš pri naših voznicah in voznikih. Prosimo, poskrbi, da imaš pri sebi dovolj gotovine, kajti plačilo z bančno ali s kreditno kartico ni mogoče.
  • Cena vozovnice na avtobusu je enaka običajni ceni, torej je lahko v določenih okoliščinah občutno višja od naših mnogih ponudb s prihranki za pravočasno rezervacijo v aplikaciji FlixBus App ali na našem spletnem mestu. Mimogrede, hitre rezervacije do 15 minut pred odhodom so v naši aplikaciji brez težav na voljo.
  • Srečno pot!
   

Prevozni pogoji

Veseli bomo, če boš koristil/-a našo ponudbo v sodelovanju z železniškimi prevozi. Da bo potovanje zate čim manj zapleteno, veljajo na vlaku večinoma enaka pravila kot na avtobusu. Vendar, prosimo, upoštevaj, da za prevažanje gibalno oviranih potnikov in živali na vlaku veljajo posebna pravila. Vse informacije in AGBB našega partnerja.

Achtung: če kombiniraš naša prevozna sredstva, torej se del poti pelješ z vlakom, nato pa potovanje nadaljuješ z avtobusom, veljajo splošna pravila poslovanja in prevozni pogoji podjetja FlixBus.

Rezervacija sedežev

Trenutno na vlaku ni mogoče rezervirati sedežev. Velja torej prosta izbira sedeža, podobno, kot to že poznaš pri FlixBusu. Razlika pa je, da v avtobusu nimaš zagotovljenega sedeža – toda praviloma na naših vlakih lahko vsak potnik najde mesto. Po potrebi vam bo z veseljem pomagalo tudi osebje na vlaku. Prosimo, upoštevaj, da je treba v določenih območjih, kot so separe za družine ali prostori za vozičke/kolesa, ustreznim osebam dati prednost.

Separe za otroke

Vlak ima separe za otroke/družine. Tu se lahko naši mali potniki igrajo z leseno železnico ali preprosto koristijo več prostora za sproščeno vožnjo v družbi svojih staršev.

Po koncu potovanja:

  

Zamude prihodov vidiš pod „aktualne informacije o potovanju“ pod Storitve na naši spletni strani. Tu lahko preprosto izbereš ustrezno avtobusno postajo in preveriš čas prihoda.

  

Ne Naše vozovnice veljajo samo za naše avtobuse/vlake, za točno tisto potovanje, ki si ga rezerviral/-a pri nas. Za povezave z lokalnim prometom za prevoz oseb ali katerimi koli drugimi prevoznimi sredstvi potrebuješ ustrezne vozovnice. Enako velja tudi za prihod na tvojo začetno avtobusno postajo/začetno postajo za vlak.

  

Ob koncu vožnje ti po e-pošti praviloma pošljemo vprašalnik. Tvoje povratne informacije so nam pomembne, zato te prosimo, da izpolniš ta vprašalnik.

Pri zadnji vožnji nisi prejel/-a vprašalnika? To se lahko zgodi zato, ker si z nami večkrat potoval/-a v kratkih časovnih presledkih. Da te ne bi obremenjevali s preveč e-sporočili, vprašalnikov potnikom ne pošiljamo za vsako potovanje, temveč največ na 14 dni.

   

Če si na avtobusu nekaj našel/-a ali pozabil/-a, preprosto izpolni naš obrazec za izgubljeno in najdeno ali pokliči našo ekipo za podporo strankam na: +49 (0)30 300 137 300*.

Če imaš kakršno koli vprašanje, nas pokliči!

Ne najdeš odgovora na svoje vprašanje?

Preprosto izpolni naš kontaktni obrazec in nam sporoči, kaj te zanima. Z veseljem ti bomo pomagali!

*(Prosimo upoštevajte, da so cene klicev iz fiksnih omrežij kot tudi iz mobilnih telefonov odvisne od posameznega ponudnika.)