§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Po vzoru letalskih družb FlixBus uvaja rezervacije sedežev v avtobusu

flixbus slovenija

Po vzoru letalskih družb FlixBus uvaja rezervacije sedežev v avtobusu

++ FlixBus je začel s pilotnim projektom rezervacij sedežev po vzoru letalskih družb

++ Cena rezervacije bo odvisna od dolžine potovanja in bo znašala od 1 do 6 €

++ Vlaganje v proizvod: prilagajanje potovanja glede na individualne potrebe vsakega FlixBus potnika

Ljubljana, 27. 2. 2018.FlixBus, evropski vodja v prevozih potnikov je pričel s pilotnim projektom rezervacije sedežev, ki potnikom omogoča nakup vozovnic za točno določene sedeže v avtobusu. Potniki bodo tako lahko izbirali med tremi kategorijami sedežev, odvisno od njihove pozicije in od tega ali gre za standardni ali dvonadstropni avtobus. V ponudbi so klasični sedeži po izboru potnikov, panoramski sedeži, ki nudijo boljši pogled in sedeži ob mizi (na voljo v dvonadstropnih avtobusih). Vse ostale ne rezervirane sedeže bo potnik po vstopu na avtobus še vedno izbiral sam.  

“Z opravljenimi anketami in raziskavami med potniki smo naleteli na odobravanje o možnosti izbire želenih sedežev na avtobusu.” - Petra Milanović, vodja odnosov  z javnostmi za FlixBus CEE South.

Rezervacijo sedežev je trenutno možno opraviti samo  prek spletne strani FlixBus na linijah:  Ljubljana - München - Augsburg - Stuttgart - Karlsruhe - Mannheim - Frankfurt z odhodi ob  10:25, 14:55 in 18:10, nočni liniji Ljubljana - München - Rosenheim z odhodom ob 01:20 in Ljubljana - München - Stuttgart - Karlsruhe - Mannheim - Frankfurt z odhodom ob 21:55. Odvisno od dolžine potovanja bo potnik za rezervacijo sedeža plačal med 1 in 3€, za panoramske sedeže med 4 in 6€,  za sedež ob mizi (ki je na voljo zgolj v dvonadstropnih avtobusih) pa med 2 in 4€.

Vlaganje v proizvod: potovanja in individualne potrebe vsakega FlixBus potnika

“S tem pilotnim projektom smo želeli potnikom ponuditi možnost da izberejo sedež v avtobusu, ki jim najbolj odgovarja. Na ta način lahko potnik potovanje z avtobusom lažje in kvalitetnejše prilagodi svojim individualnim potrebam, sploh ko gre za daljše relacije in je poudarek na čim večji udobnosti. ” je dodala Petra.

S pametnim mrežnim načrtovanjem avtobusnih linij in stalnim vlaganjem v najvišje tehnološke inovacije poslovni model FlixBusa potnika postavlja v središče strategije razvoja. FlixBus je v petih letih uspel ustvariti največjo mednarodno mrežo linij po Evropi z več kot 250.000 dnevnih povezav, čez 26 evropskih držav v 1400 destinacij. Poleg udobne in varne vožnje, potnikom omogoča tudi brezplačen Wi-Fi, vtičnice pri sedežih, več prostora med sedeži, brezplačno prtljago in možnost menjave ali odpovedi vozovnic do 15 minut pred odhodom, spleten nakup vozovnic brez čakanja v vrsti na blagajnah in identifikacija potnika prek QR kode in pametnega telefona. Zahvaljujoč vsem tem možnostim potovanja po dostopnih cenah, je FlixBus od svojega začetka povezal več kot 100 milijonov potnikov po celi Evropi.

Sporočilo v pdf. formatu