§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

FlixBus praznuje 5 let uspešnega poslovanja: spremenjeno tržišče avtobusov

FlixBus praznuje 5 let uspešnega poslovanja: spremenjeno tržišče avtobusov 

++ Od leta 2013 prek 100 milijonov potnikov

++ Trajnostni poslovni model z 250 000 dnevnih povezav na 1400 destinacij v 26 držav

++ Slovenski partner, Sandi Brataševec, CEO Avriga, zadovoljen z rastjo lastnega poslovanja.

++ FlixForward 2018: začetek poslovanja v ZDA, nove destinacije v Evropi, inovacije v storitvi

Ljubljana, 23. 2. 2018. Pred petimi leti z inspiracijo deregulacije tržišča na področju avtobusnih prevozov v Nemčiji je FlixBus prvi, ki si je zadal cilj ponuditi zeleno in pametno mobilnost za vsak žep in je s tem omogočil doživetja po Evropi. Do danes je že več kot 100 milijonov potnikov prepotovalo Evropo ravno s FlixBusom in tako zamenjalo zastarel pogled na daljša potovanja z avtobusom in podprlo nov trend na področju mobilnosti na trgu. V CEE regiji je FlixBus prisoten od junija 2016, leto kasneje pa se je pričelo prvo sodelovanje s slovenskim partnerjem Avrigo. Avtobusna industrija v regiji je vstopila v novo dobo digitalizacije, kar je spremenilo in predramilo tržišče.

˝Od samega začetka je naša vizija narediti revolucijo na področju avtobusne industrije iz drugačne in inovativne perspektive. Veseli smo, da lahko po petih letih rečemo da smo našo vizijo preslikali v realnost.˝ - Jochen Engert, soustanovitelj in direktor FlixBusa. ˝Leta 2013 smo začeli s tremi avtobusnimi linijami na Bavarskem, danes pa imamo več kot 250 tisoč dnevnih povezav v 26 evropskih držav.˝ - dodaja Engert.

Različne FlixBus raziskave in statistični podatki preteklih petih let, so omogočili  razumevanje želj in potreb potnikov ter individualno prilagoditev proizvoda oziroma storitve. S FlixBusom potuje več kot 60% žensk, ki v glavnem izberejo zelene avtobuse, kot del tako imenovane deljene ekonomije, iz razloga varnosti, udobnosti in cenovne privlačnosti. 33% FlixBus potnikov pa je mladih med 18. in 25.

Zahvaljujoč kombinaciji izkušenj regionalnih avtobusnih partnerjev in visokotehnološkega  ozadja - od start-up podjetja do evropske vodje v prevozih potnikov

Podjetje FlixBus so osnovali trije mladi prijatelji in podjetniki v Nemčiji, in sicer Jochen Engert, Daniel Krauss in André Schwämmlein. Imeli so vizijo razvoja popolnoma drugačnega načina potovanja, ki bi predstavljal kombinacijo tehnološkega start-up podjetja, spletne trgovine in tradicionalnega načina prevoza potnikov. Na podlagi te vizije je razvit edinstven poslovni model v katerem FlixBus upravlja s tehnologijo, službo za pomoč uporabnikom, načrtuje omrežje, marketingom in prodajo, med tem ko so lokalni avtobusni partnerji odgovorni za dnevne operativne naloge in vožnje.

"Skozi partnerstvo z FlixBusom smo razširili obseg storitev ki jih ponujamo ter postali del največje zelene mreže v Evropi. Sodelovanje smo začeli lansko leto povezovanjem Ljubljane z Dunajem in Bratislavo ter bomo kmalu predstavili nove linije prav tako direktno iz Ljubljane." - je dejal Sandi Brataševec, CEO Avriga. "Tehnološki pristop FlixBus je prav tako prispeval k razvoju našega poslovanja." - dodal je Brataševec.

Na globalni ravni, FlixBus trenutno sodeluje z 250 avtobusnimi partnerji po vsej Evropi, od teh je večina majhnih ali srednje velikih družinskih podjetji. Skozi to sodelovanje je bilo v Evropi ustvarjenih več kot 7000 delovnih mest (voznikov). 

FlixForward v letu 2018: nadaljnji razvoj in vlaganje v storitev

S svojim razvojem in širitvijo bo FlixBus nadaljeval tudi v letu 2018, s še več ponudbe na trgu. Do konca leta bodo zeleni avtobusi začeli voziti tudi v Ameriki, s tem bo FlixBus tudi njim nudil alternativne možnosti na področju potovanj. Znotraj Evrope bo FlixBus nadaljeval s širitvijo mreže destinacij in povečal frekvenco odhodov že obstoječih linij.   

Zasluge za uspeh FlixBusa prevzema digitalizacija in inovacije v storitvi, ki se bosta še nadgradila, vključno z nadgradnjo mobilne aplikacije, spletnega nakupovanja vozovnic, brezplačnega interneta na avtobusih, rezervacije sedežev in sledenja avtobusa v realnem času. Omenjeni tehnološki napredki skupaj z udobnostjo, zanesljivostjo, dostopnimi cenami in poznano znamko, so ustvarili potovanja z avtobusom atraktivnejša za širšo demografsko skupino potnikov.  

Potniki FlixBusa podpirajo najučinkovitejši in okolju prijazen način potovanja, glede na to da zeleni avtobusi izkazujejo posebno učinkovitost pri porabi goriva in so izjemno varčni, kar se tiče sproščanja toplogrednih plinov v okolje. Kar ¾ potnikov do avtobusnih postaj pride peš, s kolesom ali javnim prevozom. Poleg tega lahko potniki s simboličnim zneskom ob nakupu vozovnic, prispevajo k zaščiti podnebja. 

“V zadnjih nekaj letih je FlixBus zamenjal način na katerega potniki potujejo po Evropi.˝ - André Schwämmlein, soustanovitelj in direktor FlixBusa. ˝V naslednjih petih letih načrtujemo zeleno izkušnjo FlixBusa ponuditi potnikom po vsem svetu, ne le v Evropi.˝ - dodaja Schwämmlein.

Sporočilo v pdf. formatu