Kontakt

Kako ti lahko pomagamo?

Si v dvomih glede rezervacije ali potrebuješ pomoč v zvezi z nedavnim ali prihajajočim izletom s FlixBusom?
Oglej si naša pogosto zastavljena vprašanja (FAQ) ali informacije o trenutnih povezavah!
 
Z nami lahko stopiš v stik tudi preko Facebooka.

Ne najdeš odgovora na svoje vprašanje?
Z veseljem ti bomo pomagali! Na nas se lahko obrneš 24 ur/dan tudi preko našega info centra:  +49 (0)30 300 137 300.

*(Lokalni klici iz nemškega fiksnega omrežja. Cene za klice z mobilnih telefonov se lahko razlikujejo.)

→ Naša služba za pomoč strankam trenutno nudi svoje storitve samo v angleškem in nemškem jeziku.

Nisi našel/-a odgovora na svoje vprašanje?

* Obvezno

Možne teme

Povpraševanja glede prog:
Želje in vprašanja glede prevozov s FlixBusom

Rezervacije/preknjiženje/storno:
V primeru vprašanj o možnostih rezervacije in preknjižbah

Kupon:
Vprašanja v zvezi z ravnanjem in okvirnimi pogoji za bone

Prtljage:
V primeru vprašanj glede prtljage ali drugih predmetov ter njihove poškodovanosti ali izgube

Na avtobusu:
Poizvedbe o avtobusih in sedežih ter razpoložljiva dodatna ponudba v vozilu

Povratne informacije (pohvale in kritike):
Pohvale in kritike v zvezi s tvojim potovanjem s FlixBusom

Preverjanje povračila:
Sporočila in vprašanja v zvezi s preverjanjem povračila

Drugo:
Če ne najdeš ustrezne teme, se tukaj lahko znebiš vseh drugih zadev, ki ti ležijo na duši