Če imaš težave pri dostopanju do tega spletnega mesta, te prosimo, da nas pokličeš na +49 (0)30 300 137 300 ali prek aplikacije Pomočnik Google FlixBus.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Novosti - koronavirusna bolezen 19 – informacije za naše potnike

Ali moram glede stanja moje rezervacije stopiti v kontakt s FlixMobility?

FlixMobility vnaprej obvesti potnike, v kolikor pride do sprememb pri njihovi rezervaciji. V tem primeru ni potrebno stopiti v kontakt s službo za pomoč strankam. Vljudno te naprošamo, da k svoji rezervaciji navedeš veljavni elektronski naslov in telefonsko številko, da te lahko obvestimo v primeru sprememb. Svojo telefonsko številko lahko k svoji rezervaciji dodaš tukaj. Trenutne informacije o naši mreži povezav so navedene spodaj.

Prosim upoštevaj, da obravnave zahtev in čakalni čas na prostega operaterja zaradi trenutnega števila prejetih zahtev lahko vzamejo dlje časa kot pričakovano. Svetujemo ti, da si ogledaš naši spletni strani FAQ in Storitve, kjer lahko najdeš podrobne informacije in odgovore na pogosto zastavljena vprašanja.

FlixMobility pazljivo spremlja razvoj dogodkov glede koronavirusa in je v stalnem stiku s pristojnimi oblastmi. Pripravljeni smo na ustrezno izvedbo novih nasvetov odgovornih inštitucij. Udobje in varnost naših potnikov in voznikov sta vedno bila na prvem mestu naših prioritet. Spodaj lahko najdeš trenutne informacije:

Ali lahko še vedno potujem s FlixBusom?

FlixBusove povezave, ki so trenutno na voljo in se jih da rezervirati, potekajo po voznem redu. Vseeno lahko zaradi razlogov operativne narave pride do zamud. Vsi potniki bodo ustrezno obveščeni.

Z olajšanjem ukrepov, ki so jih pristojni organi sprejeli pri avtobusnem prevozu potnikov in v skladu s pogoji potovanja znotraj posameznih evropskih držav, FlixBus 18.6. ponovno vzpostavlja mednarodne avtobusne linije in povezuje Slovenijo s Hrvaško, Avstrijo, Nemčijo, Švico, Češko in Luksemburgom.

Kakšne ukrepe izvaja FlixBus za zaščito potnikov pred koronavirusno boleznijo 19?

Poleg temeljitega čiščenja naših avtobusov po vsaki vožnji, nenehno spremljamo predpise pristojnih oblasti in smo pripravljeni na hitro uvedbo novih nasvetov v povezavi z medkrajevnim cestnim potniškim prometom.

Več informacij v povezavi s preventivnimi ukrepi proti širjenji koronavirusa lahko najdeš na uradni spletni strani NIJZ. Priporočamo ti tudi, da spremljaš trenutne nasvete lokalnih oblasti.

Kako lahko zahtevam povračilo kupnine za mojo vozovnico?

V kolikor je bil FlixBus primoran odpovedati tvoje potovanje zaradi zgoraj navedenih omejitev potovanj, bomo v najkrajšem možnem času vstopili v stik s tabo in te obvestili o postopku za vračilo kupnine.

V primeru, da želiš preklicati rezervacijo zaradi lastnih razlogov, lahko to storiš v skladu z našimi pravili in pogoji poslovanja tukaj.

Prosimo, da k svojim rezervacijam navedeš veljaven elektronski naslov in telefonsko številko, da te lahko vnaprej obvestimo o kakršnihkoli spremembah glede tvoje rezervacije in te obvestimo o naslednjih korakih.

Kje lahko najdem aktualne informacije?

Ta spletna stran bo redno posodobljena z novimi predpisi pristojnih oblasti in s spremembami glede naših povezav.

FlixBus – varnostni napotki

Varnost in dobro počutje naših strank, voznikov, poslovnih partnerjev in zaposlenih je naša najpomembnejša prioriteta. Zaradi trenutnih razmer glede koronavirusne bolezni 19 smo uvedli nove varnostne smernice za zagotavljanje varnega obratovanja in zaščite naših strank in zaposlenih. Pri uvedbi teh smernic sodelujemo s pristojnimi zdravstvenimi in vladnimi oblastmi in sledimo njihovim nasvetom.

Naš cilj je zagotoviti čim bolj prijetno in varno izkušnjo našim strankam. Spodaj lahko najdete povzetek preventivnih ukrepov, katere smo uvedli, da po kar najboljših močeh zavarujemo javnost pred potencialnimi tveganji. Naše Stranke vljudno naprošamo, da se držijo varnostnih ukrepov na naših avtobusih in vlakih, tako da sledijo nasvetom Svetovne zdravstvene organizacije i Nacionalnega inštituta za javno zdravje.

Čiščenje in razkuževanje vozil

  • Razkužila za roke so za stranke na voljo pri zadnjih vratih avtobusa
  • Razkuževanje vozil po vsaki vožnji v skladu s smernicami za razkuževanje Svetovne zdravstvene organizacije i Nacionalnega inštituta za javno zdravje
  • Dodatno razkuževanje s strani FlixBus-ovega postajališčnega osebja na večjih postajališčih

Spremembe storitev

  • Stranišča na krovu ostajajo zaprta (na voljo bodo dodatni postanki)

Varovanje zdravja na krovu

  • Vozniki so opremljeni s kompletom za varovanje zdravja (zaščitne maske in rokavice)
  • Potniki morajo med vkrcanjem ter med vožnjo nositi zaščitne maske
  • Vkrcanje samo skozi zadnja vrata
  • Navodila s strani voznikov/postajališčnega osebja za upoštevanje varnostne razdalje med vkrcanjem
  • Med vkrcanjem so potnikom na voljo razkužila za roke
  • Elektronsko preverjanje vozovnic/dokumentov za brezstično vkrcanje
  • Obvestila voznika pri vkrcanju in izstopu bodo vključevala tudi varnostna navodila
  • Razkužila za otroške sedeže so na voljo v poslovalnicah FlixBusa (ali pri postajališčnem osebju ter vozniku)

Poslovalnice & postajališča

  • Pogosto čiščenje in razkuževanje vseh FlixBus-ovih poslovalnic
  • Naenkrat sme v poslovalnico vstopiti samo omejeno število strank z 2-metrsko razdaljo
  • Stranke se bo spodbujalo, da plačujejo z brezstičnimi plačilnimi sredstvi, namesto z gotovino
  • Postajališča bodo označena z lepilnim trakom, ki označuje 2-metrske razmake na površinah za vkrcanje