Če imaš težave pri dostopanju do tega spletnega mesta, te prosimo, da nas pokličeš na +49 (0)30 300 137 300 ali prek aplikacije Pomočnik Google FlixBus.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Novosti - koronavirus – informacije za naše potnike

Čeprav želimo vsem našim potnikom omogočiti varno in cenovno dostopno ponudbo avtobusnih povezav, smo primorani zaradi situacije v zvezi z novim koronavirusom prilagoditi našo ponudbo povezav.

Potovanje v času koronavirusa:

Pred svojim potovanjem prosim preveri veljavne ukrepe in omejitve. Spodaj boš našel povezavo do spletne strani lokalnih oblasti, kjer lahko najdeš najnovejše informacije. Seznanjenost s trenutnimi potovalnimi ukrepi in omejitvami v ciljni državi tvojega potovanja ter državah tranzita na tvoji poti je tvoja odgovornost.

Za najnovejše informacije obišči uradno spletno stran Vlade Republike Slovenije.

Za mednarodna potovanja se mogoče zahteva negativen test na Covid-19. Prosimo, preverite uradne odredbe tako, da obiščete reopen.europa.eu in direktno vnesete podrobnosti vašega potovanja.  Če ne boste ravnali v skladu s predpisi, se lahko potniku zavrne vkrcanje.

Ali lahko še vedno potujem s FlixBusom?

V naslednjih tednih bo mreža avtobusnih povezav med Slovenijo in evropskimi destinacijami omejena.

Vse  razpoložljive FlixBusove avtobusne povezave, destinacije in odhode lahko preverite tukaj.


Varnost in dobro počutje naših strank, voznikov, poslovnih partnerjev in zaposlenih je naša najpomembnejša prioriteta. Zaradi trenutnih razmer glede koronavirusa smo uvedli nove varnostne smernice za zagotavljanje varnega obratovanja in zaščite naših strank in zaposlenih. Pri uvedbi teh smernic sodelujemo s pristojnimi zdravstvenimi in vladnimi oblastmi in sledimo njihovim nasvetom.

Naš cilj je zagotoviti čim bolj prijetno in varno izkušnjo našim strankam. Spodaj lahko najdete povzetek preventivnih ukrepov, katere smo uvedli, da po kar najboljših močeh zavarujemo javnost pred potencialnimi tveganji. Naše Stranke vljudno naprošamo, da se držijo varnostnih ukrepov na naših avtobusih in vlakih, tako da sledijo nasvetom Svetovne zdravstvene organizacije i Nacionalnega inštituta za javno zdravje.
 

Čiščenje in razkuževanje vozil:

  • Razkužila za roke so za stranke na voljo pri zadnjih vratih avtobusa
  • Razkuževanje vozil po vsaki vožnji v skladu s smernicami za razkuževanje Svetovne zdravstvene organizacije i Nacionalnega inštituta za javno zdravje
  • Dodatno razkuževanje s strani FlixBus-ovega postajališčnega osebja na večjih postajališčih

Varovanje zdravja na krovu:

  • Vozniki so opremljeni s kompletom za varovanje zdravja (zaščitne maske in rokavice)
  • Potniki morajo med vkrcanjem ter med vožnjo nositi zaščitne maske
  • Vkrcanje samo skozi zadnja vrata
  • Navodila s strani voznikov/postajališčnega osebja za upoštevanje varnostne razdalje med vkrcanjem
  • Med vkrcanjem so potnikom na voljo razkužila za roke
  • Elektronsko preverjanje vozovnic/dokumentov za brezstično vkrcanje
  • Obvestila voznika pri vkrcanju in izstopu bodo vključevala tudi varnostna navodila
  • Razkužila za otroške sedeže so na voljo v poslovalnicah FlixBusa (ali pri postajališčnem osebju ter vozniku)
Signos de interrogación en papeles verdes

Kaj moram vedeti pri načrtovanju potovanja?

FlixBusova mreža avtobusnih povezav se redno posodablja v skladu s povpraševanjem in varnostnimi ukrepi pristojnih organov tako v Sloveniji, kot v vseh drugih državah, kjer vozijo naši avtobusi.

Pripravljeni smo na ustrezno izvedbo novih nasvetov odgovornih inštitucij. Udobje in varnost naših potnikov in voznikov sta vedno bila na prvem mestu naših prioritet.

Vljudno te naprošamo, da k svoji rezervaciji navedeš veljavni elektronski naslov in telefonsko številko, da te lahko obvestimo v primeru sprememb. Svojo telefonsko številko lahko k svoji rezervaciji dodaš tukaj. Trenutne informacije o naši mreži povezav so navedene spodaj.

Prosim upoštevaj, da obravnave zahtev in čakalni čas na prostega operaterja zaradi trenutnega števila prejetih zahtev lahko vzamejo dlje časa kot pričakovano. Svetujemo ti, da si ogledaš naši spletni strani FAQ in Storitve, kjer lahko najdeš podrobne informacije in odgovore na pogosto zastavljena vprašanja.

Kako lahko zahtevam povračilo kupnine za mojo vozovnico?

V kolikor je bil FlixBus primoran odpovedati tvoje potovanje zaradi zgoraj navedenih omejitev potovanj, bomo v najkrajšem možnem času vstopili v stik s tabo in te obvestili o postopku za vračilo kupnine. 

V primeru, da želiš preklicati rezervacijo zaradi lastnih razlogov, lahko to storiš v skladu z našimi pravili in pogoji poslovanja. tukaj.