Če imaš težave pri dostopanju do tega spletnega mesta, te prosimo, da nas pokličeš na +49 (0)30 300 137 300 ali prek aplikacije Pomočnik Google FlixBus.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Novosti - koronavirusna bolezen 19 – informacije za naše potnike

Ali moram glede stanja moje rezervacije stopiti v kontakt s FlixMobility?

FlixMobility vnaprej obvesti potnike, v kolikor pride do sprememb pri njihovi rezervaciji. V tem primeru ni potrebno stopiti v kontakt s službo za pomoč strankam. Vljudno te naprošamo, da k svoji rezervaciji navedeš veljavni elektronski naslov in telefonsko številko, da te lahko obvestimo v primeru sprememb. Svojo telefonsko številko lahko k svoji rezervaciji dodaš tukaj. Trenutne informacije o naši mreži povezav so navedene spodaj.

Prosim upoštevaj, da obravnave zahtev in čakalni čas na prostega operaterja zaradi trenutnega števila prejetih zahtev lahko vzamejo dlje časa kot pričakovano. Svetujemo ti, da si ogledaš naši spletni strani FAQ in Storitve, kjer lahko najdeš podrobne informacije in odgovore na pogosto zastavljena vprašanja.

FlixMobility pazljivo spremlja razvoj dogodkov glede koronavirusa in je v stalnem stiku s pristojnimi oblastmi. Pripravljeni smo na ustrezno izvedbo novih nasvetov odgovornih inštitucij. Udobje in varnost naših potnikov in voznikov sta vedno bila na prvem mestu naših prioritet. Spodaj lahko najdeš trenutne informacije:

Ali lahko še vedno potujem s FlixBusom?

FlixBusove povezave, ki so trenutno na voljo in se jih da rezervirati, potekajo po voznem redu. Vseeno lahko zaradi razlogov operativne narave pride do zamud. Vsi potniki bodo ustrezno obveščeni.

Zaradi omejitev potovanj, katere je sprejela slovenska vlada, FlixBus do 31. maja 2020. prekinja vse čezmejne povezave v in iz Slovenije.

Prosimo upoštevaj, da bo to privedlo do motenj v povezavah ali odpovedi le-teh. Potnike bomo v primeru, da bo to vplivalo na njihovo potovanje, o tem vnaprej obvestili. Prejeli bodo vrednostni bon brez odpovednih stroškov. Opravičujemo se za nevšečnosti in upamo, da te bomo že kmalu spet lahko pripeljali na tvoj cilj.

Kakšne ukrepe izvaja FlixBus za zaščito potnikov pred koronavirusno boleznijo 19?

Poleg temeljitega čiščenja naših avtobusov po vsaki vožnji, nenehno spremljamo predpise pristojnih oblasti in smo pripravljeni na hitro uvedbo novih nasvetov v povezavi z medkrajevnim cestnim potniškim prometom.

Več informacij v povezavi s preventivnimi ukrepi proti širjenji koronavirusa lahko najdeš na uradni spletni strani NIJZ. Priporočamo ti tudi, da spremljaš trenutne nasvete lokalnih oblasti.

Kako lahko zahtevam povračilo kupnine za mojo vozovnico?

V kolikor je bil FlixBus primoran odpovedati tvoje potovanje zaradi zgoraj navedenih omejitev potovanj, bomo v najkrajšem možnem času vstopili v stik s tabo in te obvestili o postopku za vračilo kupnine.

V primeru, da želiš preklicati rezervacijo zaradi lastnih razlogov, lahko to storiš v skladu z našimi pravili in pogoji poslovanja tukaj.

Prosimo, da k svojim rezervacijam navedeš veljaven elektronski naslov in telefonsko številko, da te lahko vnaprej obvestimo o kakršnihkoli spremembah glede tvoje rezervacije in te obvestimo o naslednjih korakih.

Kje lahko najdem aktualne informacije?

Ta spletna stran bo redno posodobljena z novimi predpisi pristojnih oblasti in s spremembami glede naših povezav.