Uredi mojo rezervacijo

Uredi mojo rezervacijo je platforma, kjer lahko preprosto upravljaš vse podrobnosti svoje rezervacije in potovanja ter od koder si lahko preneseš vso dokumentacijo in vstopne kupone.

Na spletnem mestu Uredi mojo rezervacijo lahko:


Prosimo, upoštevaj: Flix zaračuna servisno provizijo za nadaljnje naložbe v orodja za stranke, ki povečajo udobje potovanja, kot je »Upravljanje rezervacije/orodje za samopostrežbo za spreminjanje potovanj, dodajanje prtljage«. Za več informacij glej razdelek https://www.flixbus.si/splosni-pogoji-poslovanja-spp.

Uredi potnike in kontaktne podatke

Želimo, da so tvoji kontaktni podatki posodobljeni, zato so vse spremembe brezplačne. Ne pozabi dodati svoje telefonske številke, da lahko prejmeš obvestila o potovanju prek SMS-a.

Za urejanje potnikovega imena klikni „Uredi/odstrani potnike“.
Za urejanje kontaktnih podatkov glavnega potnika, klikni „Uredi podrobnosti stika“.

Če je cena nove rezervacija drugačna od prvotne, moraš morda plačati za urejanje podatkov o potnikih. Vozovnice niso prenosljive; za odstranitev potnika odkljukaj „Prekliči izlet/-e“.

Prestavitev potovanja na nov datum ali uro

Če želiš spremeniti datum ali čas potovanja, klikni „Spremeni datum/čas odhoda“ in potrdi novo izbiro. Upoštevaj, da mora biti čas odhoda več kot 15 minut od trenutka potrditve. Če želiš izbrati nov kraj odhoda ali prihoda, moraš odpovedati potovanje in rezervirati novo.

Odvisno od novega potovanja moraš morda doplačati razliko v ceni vozovnice ali pa dobiš razliko povrnjeno, če je novo potovanje cenejše. Prestaviš lahko samo čas potovanja.

Spreminjanje/dodajanje sedežev in dodatne prtljage

Z rezervacijo si lahko zagotoviš bolj udoben sedež ali da v primeru skupinske rezervacije vsi sedite skupaj. Prav tako lahko kadar koli dodaš novo prijavljeno ali posebno prtljago.

Vse spremembe so odvisne od razpoložljivosti glede na potovanje.

Odpovej rezervacijo

Če moraš odpovedati potovanje ali del potovanja, bodo možnosti povračila predstavljene v skladu s pogoji na trgu, kamor potuješ.

Za preklic celotne rezervacije ali dela potovanja klikni „Prekliči izlet/-e“.
Če želiš s svoje rezervacije odstraniti potnika, klikni „Uredi/odstrani potnike“.
Če želiš preklicati dodane sedeže ali prtljago, klikni „Prekliči prtljago/dodatne možnosti“.

Vozovnico lahko odpoveš do 15 minut pred odhodom in dobiš celotno ali delno vračilo kupnine v obliki kupona. Tukaj preveri naš pravilnik o odpovedi.

Upravljaj zamude in odpovedi

Če Flix odpove tvoj prevoz ali je odgovoren za znatno zamudo pri odhodu, imaš morda pravico do dodatne pomoči. Funkcija Uredi mojo rezervacijo ti omogoča brezplačno prestavljanje na drug Flixov prevoz ali obdelavo vračila denarja v skladu s pogoji na trgu tvojega potovanja.